Veelgestelde vragen

Is het mogelijk om Croky te contacteren in verband met sponsoring?

Omdat het onmogelijk is om op de vele aanvragen van (product)sponsoring, giften… in te gaan, verbindt Croky zich enkel tot professionele sponsoring die kadert binnen een duidelijke sponsor- en promostrategie.

+
Is het mogelijk jullie fabriek te bezoeken?

Voor de productie van onze chips gelden hoge en internationaal gestandaardiseerde hygiëne- en kwaliteitsstandaarden. Deze zogenaamde „International Food Standard“ (IFS) dient ertoe, een uiterst hoge mate aan levensmiddelveiligheid voor de consumenten te garanderen. Dat betekent helaas ook dat geen bezoekers door de fabriekshallen rondgeleid mogen worden.

+
Ik ben op zoek naar promotieartikelen van Croky zoals stickers, sleutelhangers, …

Wegens de vele aanvragen die we dagelijks ontvangen is het helaas onmogelijk om dergelijke promotieartikelen op te sturen of uit te delen.

+
Ik wil graag een spreekbeurt over Croky houden, kunnen jullie hierbij helpen?

We hebben hiervoor een informatiebrochure ter beschikking, om deze te ontvangen kan je ons een bericht sturen via het Contactformulier

+
Bestaat er een lijst waarop de allergenen vermeld staan die ieder Croky product bevat?

Je vindt steeds de juiste informatie over ingrediënten en allergenen terug in de ingrediëntenlijst op de achterzijde van de verpakking. We hanteren geen andere lijsten, zo voorkomen we dat je bij receptuurwijzigingen verouderde informatie in je bezit zou hebben.

+
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een bericht via het Contactformulier

Vragen of opmerkingen over een specifiek product?

Heb je vragen of opmerkingen over een product, stuur dan de verpakking met inhoud en een begeleidende brief naar onderstaand adres:

Croky consumentenservice
Rue de la Bassée 1,
B-7700 Moeskroen, België

Of ga naar het Contactformulier